7 Mayıs 2012 Pazartesi

Para Kazanmak İçin


Para kazandırmayan daha pekçok yöntem veya tuzak var. Sırası geldikçe bunlardan yine bahsedeceğim. Ancak, sizin bir an önce para kazandıran yöntemleri öğrenmek istediğinizi tahmin ediyorum. Burada tekrar hatırlatmak istiyorum; emek yoksa kazanç yok! Kendinizi bir çiftçi gibi düşünün. Önce tarlayı ekecek, sulayacak sonra ürünleri alacaksınız. Çiftçilikten farklı olarak, bu işte ürünü elde etme süreniz tamamen size bağlıdır. Hergün 2 saatinizi bu işe ayırabilirseniz, bir ay sonra para kazanmaya başlayabilirsiniz. Bu yöntemin adı "affiliate marketing", Türkçe söylemek gerekirse "Satış Ortaklığı". Bu bloğun amacı size bu yöntemi ayrıntıları ile anlatmak değil, sadece yaşadığım tecrübeleri aktarmak, böylece benim bloğumu okuyan insanların aynı hatalara düşmesinin önüne geçmek. Peki bu para kazandıran yöntemi nasıl öğreneceğim diye sorarsanız; size bir kaynak tavsiye ediyorum:

GooMass

Başka yerde vakit kaybetmeyin. Bu kaynak bana göre, eksik yönleri olsa da(bunlardan ileride bahsedeceğim), oldukça iyi hazırlanmış ve gerçekten satış ortaklığı sistemini başlangıç düzeyinden profesyonel düzeye anlatan bir ekitap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder