9 Mayıs 2012 Çarşamba

Anket Doldurarak Para kazanmak!


Forum sitelerinde anket doldurarak para kazandığını, hatta ciddi gelirler elde ettiğini yazan pekçok kişi var. Ancak ben bu yöntemde başarı elde edemedim. Sistem şu şekilde çalışıyor: anket sitelerine üye oluyorsunuz ve bu sitlerden size doldurmanız için anket geliyor. Doldurduğunuz her anket için belli bir ücret alırsınız. Genellikle 5-10$ gibi rakamlar ödeniyor. 15dk.lık bir işlem için hiç fena değil(!) Burada asıl sorun, size anket gönderilip gönderilmeyeceği. Ben 50y'e yakın siteye üye oldum ve sabırla bana anket göndermelerini bekledim. Maalesef ne sitede, ne de mailimde anket göremedim. Profillerimi eksiksiz doldurduğum halde, anket alamadım.

Bu sistemde asıl sorun büyük anket şirketlerinin neredeyse tamamının ABD kökenli olması ve sadece ABD'de yaşayanlar için  anket göndermeleri. Sitelere üye olurken adresinizi ABD olarak gösterebilirsiniz. Ancak bu durumda paranızı alamayabilirsiniz. Ödemler çek şeklinde, adreslere gönderiliyor.

Kısaca ben bu yöntemde başarılı olamadım. Anket doldurarak paran kazannanlar varsa, bu blogta nasıl kazandıklarını yazabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder