4 Temmuz 2012 Çarşamba

Google Kazançları kullanıcı Yorumları

Selam MUSA BEY,

Üstadım gerçekten herşey için ama çok TEŞEKKÜR EDERİM.
Gerçekten kitabınızı tanımadan önce internete afedersin biraz kaba olacak ama İ.. gibi bakıp duruyormuşuk bakar körler gibi bakıyoruz ama görmüyormuşuk.Elimizin altında büyük fırsatlarmış da haberimiz yokmuş .benim haberim olmadığı gibi eminim milyonlarca insanda benim gibi bakar körlerdendir.Ve bu insanları sizin bizi uyandırdığınız gibi bizimde bir kaç insanı uyandırabilirsek bizde bundan mutlu olacağız.
Tekrardan teşekkür ederim. Sana da iyi çalışmalar.Yeni bilgileri paylaşmaya devam edeceğim. Senden de yeni bilgiler bekliyorum.
Ha biz bu kitaptan kazanç sağlamamış olsak bile benim hayatıma gerçekten çok büyük değişimlerin olacağına, büyük katkılar sağlayacağına inanıyorum.
Ve artık sayenizden biliyorumki araştırmayı, neyi nasıl bulacağımı, internetin nasıl ticari bir fayda sağlayacağını artık öğrenmiş oldum.
Detaylarını,farklı şeyleri verdiğin ip uçlarından yola çıkıp zirvelere tırmanmak bizim çabamıza ve eforumuza bağlı Kıtabınıza verdiğim bu para anamın ak sütü gibi HELAL OLSUN.

Saygılar
Necati Çil
19 Mayıs 2009 Salı 23:44





Musa bey size gercekten çok tesekkür ederim, sizin sayenızde yeni şeyler öğrenıyorum. Verdiğim para sonuna kadar helal olsun bunlar maddi değerle ölçülemez. Siz insanlara resmen kendi işini kurmayı adım adım öğretiyosunuz,şimdi kendime blog oluşturuyorum..maillerınızı beklıyorum.

Saygılar.

Thu, 7 May 2009 17:45:17 +0300



Çok azimli hocama tesekürler,
hocam dıyorum Musa bey'e nedeni google kazanç kitabını alalı 2 saat oldu ve incelerken,harcanan emeğe hayran olmamak imkansız!! Sistem okadar güzel anlatılmışki para kazanmayı unutup sisteme akıyorsunuz oyun gibi birşey bunu yapmak azim sabır zeka ister.
O yüzden Musa bey şuan daha sadece click banka üye oldum para kazanıp kazanamamak hiç önemli değil sadece emeğinize saygımdan HOCAM diorum..:)

Saygılarımla iyi çalışmalar.
Tayfun KILINÇARSLAN
08 Mayıs 2009 Cuma 00:14



Merhaba Musa bey,
Yardımlarınızıcın tesekkur ederım, Şu an ıtıbarıyle 3 satış yaptım. Sizden gelen mailler harfıyyen uygulamaya calustım ve kelıme lıstemı 100 - 150 ye çıkardım ve işaretglediğiniz kelımelerı de cıkardım . Sonuca ulasmak gercekten benımutlu ettı . Yardımlarınız için cek tesekkur ederım.
Saygılarımısunarım...

Durmuş Yıldırım

Musa Bey merhaba,
Sisteminiz ve sayenizde az önce ilk satışımı yapmış oldugumu gördüm.
bu satış adwordste 59 tıklamada geldi demekki bu işte çalışınca birşeyler oluyor beni bu işten vazgeçirmediğiniz için teşekkür ederim satışımda sizin ürününüze x ticarette oldu aşağıda bunun bilgileri var.
İnişallah hepimize bol satışlar olur

Saygılarımla
Coşkun ÖZYURT
06 Mayıs 2009 Çarşamba 17:34



Yaptığınız çalışmalar için çok teşekkürler. Video çok yavaş açılıyor ama yinede elinize sağlık.
Bu arada tam clickbank işinden umudumu kesmişken 5 tane ürün sattım ve bu moralimi oldukça yerine getirdi.
Bu kadar az satış yapmamın sebebi keyword elite gibi bir programım olmamasından kaynaklanıyor. Musa bey size sormak istediğim bir konu var.
Keyword elite programı kadar işlevsel fakat daha ucuz bir program var mıacaba. Keyword elite benim için şuan imkansız bir fiyatta :(
İyi çalışmalar ve bol kazançlar.

Serkan İpek
Wed, 17 Feb 2010 21:03:41 +0200



Merhaba Musa bey;
kitabı çok beğendim,en önemlisi benim için ,içinde samimiyet gördüm (ilk başlarda tereddütüm vardı) ayrıca teşekkür ediyorum,inanın verdiğim paraya değdiğine kanaatkarım kuruşuna kadar helal olsun. Ama dediğim gibi tayin durumundan biraz gecikmeli başlayacağız.Fakat bu sistemle rahat para kazanılır.
Desteğinize ve samimiyetinize tekrar teşekkür ederim.

Ahmet Yeşildere
Sat, 9 Jan 2010 11:41:59 +0200 (EET)





Sayın Musa bey,
gerçekten size çok teşekkür ederim. bana yardımcı olmanıza seviniyorum inanın bu yaptıklarınızın karşılığını size bir gün geri ödeyeyeceğim bunları borç olarak alıyorum sizden
iyi çalışmalar

kamuran şahin
Tue, 6 Apr 2010 19:42:17 +0300



selam musa hocam
hakıkatten altın degerinde bilgiler veriyorsunuz bızlere.ben kıtabı ıkı kere bastan sona okudum gonderdigınız vıdeolarıda ıkı kere seyrettım.ama yıne de cok acele etmıycem bı kez daha okuyup ızlıycem ve baslıycam sonra. Dıgıtal kazançlar semınerıne katılmayı çok ısterdım fakat bu benım için cok zor.ta rizedeyim şu ışı bı yapayım da sonra insanlah dıger egıtımlere gecerız hocam.basarılı olmaya baslayınca butun egıtım kıtaplarınızı almayı dusunuyorum.
hocam saygılar kendınıze ıyı bakın.

Murat Karakan
Sun, 14 Mar 2010 05:29:24 +0000



Musa Bey merhaba,
Teşekkürler gene teşekkürler şimdi baktim.bir 59 $ daha gelmiş. Şükürler olsun.
Kendine iyi bak

Cemal ÖZDAMARLAR
Thu, 11 Mar 2010 23:23:54 +0200





Musa Bey merhaba,
bildiğiniz gibi kitabınızı yeni aldım, yani işe yeni başladım tabi para kaybetmeyede. önceki mailde söylediğiniz gibi google kazançları reklamını kestim. işi öğrendikce sizinde ısrarla belirtiğiniz gibi anahtar kelimelerin önemini daha iyi anlamaya başlıyorum. sizin yeni başlayanlar için hazılamış olduğunuz şubat 2010 güncelleme videosundan gerçekten çok istifade etmiştik. görsel olarak anlatmanız çok anlaşılır yapmıştı. acaba anahtar kelimeleride özellikleri ve örneklemelerle anlatan kısa bir video kaydı hazırlamanız mümkün olmazmı. vallahi çok müteşekkir oluruz.
saygılar.

sinan saygılı
Thu, 22 Apr 2010 07:47:21 +0300



çok teşekkür ederim kafamda ki çoğu sorunun cevapını biran da verdiniz ..
sizden önce sitenizde videoda oynayan fatih arkadaşımda yardımcı olmaya çalıştı allah sizden de ondan da razı olsun .
sıkmadım umarım sizi çok teşekkür ederim size kolay gelsin musa bey .....

mutlu aydın
Mon, 14 Jun 2010 18:48:39 +0300





Çok mutluyum. Hem paylaşmak istedim.Hemde ikinci reklam grubumu da oluşturup ekte size gönderiyorum.Panelimden hergün reklamımın ne kadar tık aldığınıkontrol ediyordum.
Bu sabah yeniden baktığımda 10 tık aldığını ve clickbank hesabıma baktığımda ilk satışımın olduğunu gördüm.Bu satış beni bu işe karşı emin olun son derece motive etti.Sizin yönlendirmelerinize ve acele etmeden sabırla bu işi yapma nasihalerinize kulak verip ilk başarımı gercekleştirmiş olmak beni çok mutlu etti ve sizinle paylaşmak istedim.
Bundan böyle affiliate ticaretine çok daha fazla ehemmiyet vericem.
Çok teşekkür ederim Musa Bey.

Fri, 7 May 2010 21:04:31 +0300



Hocam Allah sizden bin kere Razı olsun.. İyi ki parama kıyıp 80 tl lik kitabınızı almışım.. Şu an öyle güzel para kazanıyorum ki sizinle bu heyecanımıpaylaşmak istedim.
Hem yurt içi hem de yurt dışından paralarım akmaya başladı.. Sayenizde ticaret devrinin nasıl değiştiğini ve bizlere nasıl yeni ufuklar açtığınızıanlamaya başladım..
Emekleriniz ve bizden hiç eksik etmediğiniz destekleriniz için size sonsuz minnettarım..
Saygılarımla...

Türker TEKİN
Mon, 3 May 2010 09:58:26 +0300



  

s.a musa abi
allahıma şükürler olsun abim ürünü buldum ve satılıyor insan uzun bi süreç sonrasında başardım çook ucuz bi reklam ile 10 tık bile yok ama satılmış günlük reklam masrafım 3 ve 4 tl arasında :D
gerçekten çok teşkür ederim abi mutlu oldum şu anda emeğimin karşılıını önce allah sayesinde sonra senin sayesinde başardım şimdi diyer ürünleri bulmaya geldi sıra diyer ürünleri bulmaya senin dedğin yurtdışı kampanyasını almak isterdim ama kredi kartınında limtiyok neyse

Uğur Saygı
Tue, 5 Jan 2010 02:14:23 +0200

3 yorum:

  1. verdiğiniz bilgiler çok güzel. internetten para kazanılabiliyor. özellikle doğru yöntemleri uygulayarak çok iyi paralar kazanmak mümkün.

    YanıtlaSil
  2. Google Kazançları Kitabının sunacağı eğitim sayesinde Adwords kullanarak nette gelir elde etmeyi öğrenmiş olacaksın.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bilgiler vermişsiniz bravo.

    YanıtlaSil