15 Mayıs 2012 Salı

GooMass kitinin zayıf yönleri




Tüm yazılarımda sizi  GooMass kitini almaya teşfik elır bttim. Bunun nedeni bu kitin oldukça kapsamlı, anlaşılır bir dille, gerekli tüm bilgeleri sunmasının yanı sıra size gerekli araçları da sağlaması. Kısaca, GooMass balık tutmayı öğretmekle kalmıyor, size olta da veriyor. 10 e-kitap, sayfa şablonları, kodlar ve videolardan oluşan son derece kapsamlı bir eğitim seti, GooMass.

Bana göre zayıf yönleri ise;

- Çok ayrıntılı ve uzun bilgiler içermesinden dolayı, yolunuzu kaybedebiliyorsunuz. Tamam bir sürü şey öğrendim, şimdi para kazanma zamanı dediğinizde nerden başlayacağınızı bilemeyebilirsiniz. Bunu çözmek için kit içine "yol haritası" adında küçük bir kılavuz da eklenmiş. Benim tavsiyem bu kılavuzu öncelikle okuyup, konuları okurken de kısa notlar almanız. Eyleme geçtiğinizde bu notlar çok işinize yarayacaktır.

- Diğer yandan Adsense gibi paralı reklam yöntemlerinden hiç bahsetmemiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder