28 Mayıs 2012 Pazartesi

GooMass WebSite Kurma Rehberi'ni ücretsiz indirebilirsiniz

GooMass WebSite Kurma Rehberi ve Tanıtım Kursu Ücretsiz!


Ücretsiz Web Site Kurma Rehberi’ni herkese açık, herkesin ücretsiz bir şekilde indirebileceği bir eğitimdir.
GooMass Eğitim Kiti içerisinde bulunan Web Site Kurma Rehberi’ni şimdi GooMass ücretsiz olarak sunmaktadır.
Bir web sitesi kurmak istiyor fakat bunu nasıl yapacağını bilmiyorsanız artık endişelenmenize gerek yok. GooMass Web Site Kurma Rehberi en baştan sonuna kadar bir web sitesini nasıl oluşturacağınızı çeşitli yazılı ve video eğitimleriyle adım adım anlatıyor. PHP, ASP gibi web kodlama dillerini bilmeden de çok güçlü, dinamik ve şık bir siteye sahip olabilirsiniz. Hepsi Web Site Kurma Rehberi'nde. Üstelik muadillerinden çok daha gelişmiş bir içeriğe sahip olan ve benzerlerinin piyasada 50 ile 70 TL fiyat aralığında satıldığı "GooMass Web Site Kurma Rehberi" GooMass İnternetten Para Kazanma Kursu'na kaydolan herkese BEDAVA.
İnternet etkileşimli bir masaüstü yazılımı olması sayesinde içeriklerine sürekli yeni bilgiler eklenerek her zaman kolaylıkla güncellenebilir bir araç olan GooMass Eğitim Kiti yazılımı gibi GooMass Web Site Kurma Rehberi de internet etkileşimli, otomatik güncelleştirme özelliğine sahip bir masaüstü yazılımıdır.

Bu derslerle size sunulan Web Site Kurma Rehberi ile kendi sitenizi oluşturmaya başlayabilirsiniz. Tek yapmanız gereken aşağıdaki indirme bağlantısından GooMass Web Site Kurma Rehberi'ni bilgisayarınıza indirmek, eğitimleri okumak, izlemek ve uygulamalara başlamak. Web siteniz şimdiden hayırlı olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder