4 Temmuz 2012 Çarşamba

GooMass Kullanıcı Yorumları


Bir ürün hakkında en doğru bilgiyi o ürünü kullananlardan alabilirsiniz. GooMass’ı kullanan kişilerin yorumlarını buradan okuyabilirsiniz.

“Şu ana kadar internetten para kazanmayı öğreteceğini vaat eden çok fazla eğitim setini inceleme fırsatı edindim.Çoğu tabiri caizse beş para etmezdi.Zaten Goomass 'ın öğrettiği mesleğin içinde olduğumdan dolayı affiliate marketinge yabancı değilim.Ve neyin gerçekten kazandırdığını neyin boşa zaman kaybı olduğunu gayet iyi biliyorum.KazancVakti.com 'da affiliate marketing ile internetten para kazanmayı isteyenlere tek kelime ile Goomass 'ı tavsiye ediyorum.Çünkü Goomass hem çok kapsamlı, hem anlaşılır hem de sonsuz destek var.Eğer hala internetten para kazanılmaz ön yargılarına sahipseniz bu eğitimin kitini edindikten sonra bütün ön yargılarınızdan kurtulursunuz.600 sayfayı aşkın birikimiyle size hem bu işi sevdirir, hem de en püf noktalarına kadar öğretir.

Gönderilme Tarihi: 18 Mayıs 2012
Yazan: Hasan YILMAZ
Internet Marketer, Ankara

 

“Öncelikle merhabalar , hep merak ediyordum internetten nasıl para kazanılır diye hiç inandırıcı gelmiyordu fakat goomassla tanışınca hayat benim için daha farklı bir hal almaya başladı. Hesabınıza para yatmaya başlayınca yüzünüzdeki gülümseme ve emeklerinizin karşılığını almanızın hazzını banada tattırdığı için goomass a teşekkürlerimi bir borç bilirim.
Goomass kafamdaki tüm soru işaretlerini kaldırdı ve beni cesaretlendirdi.
Bu konuda yeni başlayacak olan arkadaşlarımıza elimden geldiğince bilgi vermeyi bir borç bilirim çünkü bu konuda bende çok araştırma yaptım, yardım istedim, sizleri anlıyorum.Email adresimi ekleyerek bana ulaşabilirsiniz.”

Gönderilme Tarihi: 29 Mart 2012
Yazan: Samet KARA
öğrenci, kayseri



“Goomass tek kelimeyle harika bir ürün bir kere kitabı bilgisayarınıza indirdikten sonra sisteme kendi şifrenizle girmeniz bile ürünün kalitesini belli ediyor kitabı alalı 4 gün filan oldu okuduğum kitap sayısı 2 oldu şimdiden hiç okuyucuyu sıkan bir havası yok kolay ve anlaşılır bir kitap yazarlar hiç üşenmemiş herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatmış resmen. daha öğreneceğim çok şey var bu sistemden verdiğim para tek kuruşuna kadar helal olsun özellikle ben bu ürünü almadan evvel siteye girip kitap hakkında aklıma takılan soruları sorduğumda 3 -4 saatlik bir aradan sonra hemen yanıtını aldım bunun içinde goomass yazarlarına ayrı teşekkür ediyorum.”

Gönderilme Tarihi: 14 Mart 2012
Yazan: sibel
mezun, antalya



“İnternetten para kazanma üzerine sayısız kaynak var günümüzde ve ben şahsen bunların birçoğunu denediğimi söyleyebilirim. Herşeyden önce GooMass Destek servisi müthiş çalışıyor. Her ne sorduysam çok kısa bir zaman içerisinde sorunumla ilgilenildi ve çözüm bulundu. Özellikle Orçun Bey'e teşekkürlerimi sunuyorum. Eğer internetten para kazanmak niyetinde ciddiyseniz bu kaynakla tüm detayları öğrenebilirsiniz. GooMass'ı piyasadaki aynı iddaada bulunan benzerleriyle kıyaslamak bile büyük haksızlık olur bence. Ben aldım, okudum, uyguladım ve şu andaki gelişimimden çokta memnunum. GooMass bize sahte hayaller, yalanlar, dolanlarla gelmiyor. Konu ne ise en ince detayına kadar akıcı bir şekilde öğretmeyi amaçlıyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Ve diğer GooMassçı arkadaşlarıma başarılar dilerim. Saygılarımla...

Gönderilme Tarihi: 08 Eylül 2011
Yazan: Ender Öztan
ingilizce öğretmeni, kahramanmaraş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder